Telesna zmogljivost

Zamislite si, da bi izumili novo čudežno zdravilo. Preprečevalo bi bolezni – vključno z rakom. Pomagalo bi pri hujšanju in ohranjanju optimalne telesne teže. Upočasnilo bi staranje, da bi izgledali in se počutili mlajši. Dvignilo bi vašo energijo in izboljšalo vašo samopododbo. Zmanjšalo bi stres, depresijo in anksioznost ter vas spravilo v boljše počutje. Naredilo vas bi močnejše in bolj zdrave. Izboljšalo bi vašo telesno držo, gibljivost, ravnotežje in vzdržljivost. Pomagalo bi vam celo do boljšega spanca.

Zamislite si, da takšno zdravilo ne stane niti centa in da ga lahko vzamete večkrat dnevno ali le enkrat na dan, pa bo še vedno učinkovalo, njegovi učinki pa so vidni že v dveh tednih od prve uporabe.

Sliši se precej vabljivo, kajne? Bi ga vzeli?

Takšno zdravilo že obstaja – redna, “staromodna” telesna vadba; najboljši način, da dosežete zgoraj omenjene učinke.
(Mayo Clinic, 2005)

Že sama vsakodnevna telesna dejavnost je učinkovit ukrep za ohranjanje ali izboljšanje našega zdravja. To sestavlja vrsta vsakodnevnih aktivnosti, ki jih lahko vključimo v svoj življenjski slog, kot so hoja, kolesarjenje, hoja po stopnicah, vrtnarjenje … Pogosto pa zaradi našega zdravstvenega stanja ali neuravnoteženega telesnega fitnesa (vzdržljivost, moč, ravnotežje, gibljivost, koordinacija) zgolj telesna dejavnost ni dovolj za izboljšanje stanja. V takšnih primerih potrebujemo ustrezno telesno dejavnost, ki ima določene cilje, metode, trajanje, frekvenco in intenzivnost. Takrat ne govorimo več o telesni dejavnosti, ampak o telesni vadbi.

Za vse, ki si želite izboljšati vašo telesno zmogljivost na enem ali več področjih, si lahko preberete več s klikom na kategorije spodaj:

Meni